Wednesday, January 28, 2009

L-A-Z-Y!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

That about sums up how I've been feeling [and how I've been actually] this week. I've been dragging my feet every step of the way. I still do my usual chores but other than that, I just don't have the motivation.

I've been reserving opps here and there only to let them expire on me. I think I took one opp about 5 times and never really got down into writing about it. Sigh....

Right now I am having dinner [spam & rice] while writing this. The father and daughter are taking their showers and I'm just here sitting waiting for the little one to finish hers. She usually finishes last....because she's sooooo sloooowwww.....

Anyway, I better get off here. I think she's almost done...

7 comments:

Hi! I'm Grace said...

Hmm, is this a season of laziness? :) Actually, i feel the same way, too. I have a hard time dragging myself out from the bed. :(

ROSILIE said...

Hello sis.

I hope I have that time to be L-a-z-y! hahahahahah! Rest well then! You need some recharging!

BongFlo said...

hi J! thanks for the comment on my post... you're right, that post does come from the heart. writing from experience so to speak. i just felt that i had to share that post para naman kapulutan ng aral ng iba kahit kaunti. soooo! tinatamad ka pala ngayn. alam mo, hirap ng feeling na ganyan, yung tipong, "pwede ba na hindi muna ako kikilos ngayon!" thats perfectly normal i suppose, kasi minsan ganyan din ako, hehehehe. rosilie is right, maybe you need some recharging... o siya, i gotta go, baka viral yang tumama sa yo at mahawa pa ko eh dami ko pa naman gagawin ngayon. hehehehehe! joke lang! rest easy J! ciao!

Ilocana said...

In a way, para ngang nakakahawang sakit ang laziness. Every now and then umaatake, he,he. Remember yon katawagan sa tin na sakit sa batu as in batugan!Ha,ha,ha!.. Anyway, got an award for you if ever nagpo-post ka pa nyan. Pls. do check it out, Thanks :)

Tetcha Gregorio-Figuerres said...

It must be the weather. I, too, am feeling a bit lazy these days. I have no choice but to work. I badly need to go to the mall and recharge this weekend.

kittykat said...

OMG!!same here mommy J..I was bitten by the lazy bug too..I didn't know the bug manage to fly in to your side of the world..

GAGAY said...

huhu!i was thinking na di ka pa tapos nito..huhu!

ok lng po..

gagay

Overhauled!

That's what happened with this blog. It seems the host for the personalized blog template I used to have expired. I checked one day and ...